Alpha & Z Generáció marketing

Hogy van az, hogy az Adidas és a Nike még mindig menő, miközben a Facebooknak a halálát okozza az új generáció?

Miért nyiss az Alpha & Z generáció gyermekei felé?

A válasz nagyon egyszerű, az idősebb generációk szép lassan kiöregednek a fogyasztói piacról és átveszi a helyüket az online központú és új felfogású fogyasztói réteg.
  • efwefwef 80%
  • gergerg 100%
  • rfergerg 95%
  • gergerge 65%
  • erertert 87%

Alpha Generáció & családjuk ( 2010 után születettek)

Akik még nem fogyasztók, de pár éven belül azzá vállnak. Ez a generáció a második Baby boom generáció, ahogyan az elsőnek, úgy nekik is komoly technológiai és társadalmi változásokkal kell majd szembenézniük A legtovább fognak élni az emberiség történetében és teljes mértékben a világháló részei lesznek.

Z Generáció ( 1995-2010 között születettek)

Akik már beléptek a fogyasztók körébe is, de pár éven éven belül vonják teljesen uralmuk alá a piacot. Ők már beleszülettek abba a világba, amelyet meghatároznak a különböző digitális technológiák. Sokkal gyorsabb ritmusban élnek, mint az előző generáció tagjai, és, ha nem tetszik nekik valami, akkor készek az azonnali váltásra.

Online marketing generációkra szabva..

Meddig az Y generáció tagjainak szánt kampányokat a Facebook-ra építettük, addig a Z & Alpha generációnak szóló marketing már az Instagram-ra, Snapchat-re és a WhatsApp-ra fókuszál.

Vizualitás, avagy a Szent Grál

Képek, videók és némi szórakozás ..

Alpha & Z generáció, ők azok akik képesek egész nap bújni az instagrammot, képeket készítenek reggel, este, napközben a suliban, a párjukkal az ágyban, vagy egy étteremben és gasztrocsodáról rengeteg hashtag közepette.

Jelentkezz 1 órás ingyenes
tanácsadásunkra.